17...................


حرفهای یه دختر تک دونه

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

LOGAFT
ساعت16:46---11 بهمن 1391
سلام بر دختر لوس بابا، دوست گلم!!!
خیلی خوشحال شدم بهم سر زدی و خیلی خوشحال تر شدم که انقدم استقبال کردی!
حتما لینکت میکنم، مطمئن!
پستاتم خوندم! خیلی دوسشون دارم! منو یاد خاطرات خوبی میندازه!
راستی آپم!!! بدو بیا که بعد از مدتها آپیدم!
منتظرم عزیزم!
در پناه خدای تک ضربهای لحظه هام
LOGAFT


فرزاد
ساعت18:42---8 بهمن 1391
سلام تو خجالت نمیکشی....یعنی چی دختر لوس بابا؟؟؟!!!!شوخی کردم گلم...من همه رو خوندم حرفی واسه گفتن ندارم فقط اخلاقت یه کم بچگانه است...دخترلوس بابا...حتما اینم واسه شیرین کاریه....اگه خواستی یه چت رو معرفی کن با هم بچتیم....زود خبر ده...

فرزاد
ساعت21:53---7 بهمن 1391
من همه مطالتو می خونم و زود بهت خبر میدم...ممنونم راستی یادم رفت بگم شخصیت اول صداقت عجیبی داره غیر قابل وصف....

فرزاد
ساعت18:48---7 بهمن 1391
سلام الهه جان امید وارم خوب باشی...
ببخش اگه من دیرجواب میدم...من بیشتر مطالبتو خوندم...وبه نظر من شخص اول داستان یه انسانیه که قلبش پاکه از موفقیت دیگران هرگز ناراحت نمیشه انسان مهربونیه وبه دیگران محبت میکنه در ضمن خیلی هم خشک و بی روح نیست و شیطونم هست واهل معاشرته...الهه جان این تنها نظر شخصی من بود...به من سربزن...


zizi
ساعت17:19---7 بهمن 1391
یه سری حرفا توی دلمه اغی...نمیشه بگم...نمیتونم که بگم...می ترسم مثل دیروز باز یه کلمه ای از دهن من در بیاد اون وقت خر بیار و باقالی بار کن...دوست ندارم تصوری که این دوسال از من داشتی خراب شه...ولی آخرشم همین حرفا تو دلم منفجر میشه

فزاد
ساعت23:06---5 بهمن 1391
خیلی جالبه هاااا...منم باید فکر یک دفتر خاطرات آنلاین شم عالیه...ازمنم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:,ساعت 21:56 توسط دختر لوس بابا| |


Power By: LoxBlog.Com